tisdag 5 maj 2009

Sol,vind och te :D


fick åka hem tidigare från skolan idag för ryggen gjorde så sjukt ont. så kom jag kom och gick ut och la mig och sola en stund. David tjatade hur länge som helst på att jag skulle gå med och hoppa studsmatta, men jag sa till honom hela tiden att jag inte kunde göra de eftersom jag hade så ont i ryggen. men efter ett tag gick jag med på att gå med till framtidan och hålla honom sällskap när han hoppade.
kände mig verkligen som hans mamma eller någonting när jag satt på en stol och kollade på samtidigt som han visade alla nya "tricks" han har lärt sig och jag såg lyckan i hans ögon, som ett barn på julafton.
men de började blåsa så jag gick in, nu sitter jag här med min kopp te som vanligt. idag ska de bli plugg kan jag lova!

snart kommer viktor och johan hem från bali, lovade johan för ett tag sen att skriva här att jag saknade dom men glömde visst av det;) men de är klart vi alla saknar dom..
veronica

2 kommentarer:

  1. HAHAHAHAHA såg nu att du har gjort ngt grej "kul, cool, intressant"
    har du gjort det?

    SvaraRadera
  2. haha japp;D kollade runt lite efter roliga saker och detta tyckte jag va bra eftersom det inte alltid går att kommentera;) haha

    SvaraRadera