måndag 4 maj 2009

Min drog (Y)

nu sitter jag här skräddare med mjukiskläder och min stora iorkopp med te i och lyssnar på socker med kent. helt okej mysigt har jag de. jag har blivit tenarkoman tror jag, dricker de hela tiden, nu påbörjar jag snart min tredje kopp och dom är inte små. te och tuggummi is the shit! var på monalisas och käkade hamburgetallrik med pappa förut, juvligt gott är det ju asså. jag tänkte va lite gullig emot jennie och visa hur go mat jag fick så jag tog en mms bild på den och ler lite för mig själv. tills jag ser min kära fars blick (med ena ögonbrynet höjt) den sa ungefär "vad har jag gjort för fel med min dotter?" kanske lite pinsamt att sitta och ta kort på maten på en resturang men jag uppskattar iaf maten.

kan även tala om att på grund av jennie har jag börjar tänka och prata på norska. jag kan inte ens norska så det låter mer som svenska med en liten höjning på slutet(Y)

nu ska jag hämta mer te..

haaa de V

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar