tisdag 5 maj 2009

Sågspån till kvällsmat?

Sitter med min läxa som borde varit klar för längesedan. men icke! här sitter jag istället på msn och hjälper david med en låt och kollar på sex and the city. jag tänkte ta mig lite nattamat förut.
Ett tips: rosta inte knäckebröd!
för de första så luktar de nu sågspån i hela köket, för de andra blev de bara varmare och gjorde att smöret smällte sådär jobbigt så de rinner av knäckebrödet, vilket gjorde att jag va tvungen att ta mindre smör... och jag gillar smör! så nej, ska nått rostas får de bli riktigt bröd.
nu är de bara en månad kvar till rhodos. jag blir så stressad. det är så mycket jag ska hinna med, allt i skolan och köpa massa saker och sånt. gud va jobbigt det låter tänker ni. jag veet! de är de när man inte har tid och är pank.

nu ska jag hämta mer mat.

Chiao V

1 kommentar:

  1. hur kunde du!!!? rosta knäckebröd, snacka om att förstöra allt med grejen att rosta.. tur att du kör på vanligt bröd i framtiden;)

    SvaraRadera