fredag 1 maj 2009

skeppsviken




ojojoj, vilken kväll det blev i torsdags. det började med att jag, jennie, maggie, natalie, malin, mikaela, Ida och Sara skulle grilla på skeppsviken och dricka lite och så. vi va tydligen inte ensamma om det för när vi kom dit var det folk överallt! men vi satte oss på ett berg och grillar våra korvar.
efter ett tag kommer de en polis till oss. "vad gör ni då?" ja vi grillar korv... "ja men de gör ni ju faktiskt". så pratade han lite med oss och hällde ut all alkohol han kunde hitta. jag försökte va snäll och bjuda på korv men han ville inte ha. jag blev så irriterad på att dom första dom gick på va dom som satt uppe och grillade och inte dom som var skitpackade nere vid stranden. hade varit så skönt att slänga upp ett leg och säga att man var 20 när dom kommer och anklagar en. HA in your face! skulle jag sagt om det nu vart så, önske tänkande.

efter vi grillat drack vi upp de vi hade kvar och träffade lite folk. kändes verkligen som fjortis fest över de hela men vi hade ju trevligt så. vi hittade några människor och bestämde oss för att gå hem till maggie på efterfest( alla utan maggie då som svävade på moln). efterfest utan dricka och musik men de funkade ändå. vi kom på den smarta iden att göra leken "vem tänker jag på".. gick jätte bra, simon tänkte på mig och jag tänkte på hitler.
annorlunda kväll var det iaf:P

Dagen efter gick vi till rådhuscafet och köpte frukost, satt vi där i en timma och väntade på att de skulle öppna, stackars dale var "sjuk" ;) men när vi satt där så kom de massa som skulle demonstrera, och då såg vi Sveriges svar på ugly betty.


veronica

2 kommentarer:

  1. vf kan jag aldrig vara med er på helgdagar?:(
    snygg jennie var på videon;)

    SvaraRadera
  2. ja för du jobbar ju alltid:( de är bajs! haha hade jag den uppladdad?:P

    SvaraRadera