onsdag 29 april 2009

-Är det fatimas hand? -Ja -Hur många händer har hon egentligen?


Gud vad jag skriver inlägg hela tiden. nu sitter jag och kollar på filmen från när vi va i Marocko får nästan en liten tår i ögat när jag ser den. allt va så himla bra då,jag hade hela min familj och Malin och de va bara så kul! citatet som är rubriken säger David i filmen vid något tillfälle, tyckte bara han va så korkad.

HAHAHA, nu kom filmen från våran pannkaks ätartävling vi hade i skolan. jag och Amanda la oss på sex pannkakor, hade vi gjort om det hade de blivit andra bullar kan jag lova;) maggie blir hur glad som helst för att hon kommer på att hon han dela pannkakorna i jätte små delar och då slippa tugga dom " jag hatar att tugga maten" säger hon. jennie klämmer ur sig "ja vet, vi går alla och spyr så får vi plats med mer". haha detta kallar jag kämparglöd. jennie vann iaf tävlingen utan att spy. 18 pannkakor tror jag hon klarade.
En gång i filmen ser man bara maggie och jennie som sitter bredvid varandra, och jennie äter fortfarande. maggie sitter och grisar med maten och alla skrattar, jennie kollar på henne dö seriöst och säger "maggie! jag spyr!" alla blir tysta och både jennie och maggie kollar ner i tallrikarna med allvarliga miner.. för söta är dom;)
Werri

3 kommentarer:

  1. blir så trött på din träningsplanering!! men okej då;)
    förresten jennie åt 17 st;)

    SvaraRadera
  2. haha va fan jag har ju bara skrivit 2 gånger;) aja men de va inte så dåligt de heller:D

    SvaraRadera
  3. JAG VILL SE! hahaha xD
    /magss

    SvaraRadera