lördag 2 maj 2009

stolt syster!!

solen skiner utanför och jag är för lat för att sola, så jag har gått in och satt vid datorn istället.
igår kom Martina hem till mig äntligen! var skit längesedan hon var här. så vi kollade på galenskaparna som jag hade längtat efter hela dagen och så låg vi och prata tills de började ljusna ute. mycket mysigt var det iaf.
snart ska jag ner och snacka med patrik och se om jag kan få jobba hos honom på campingen i sommar, hoppas hoppas hoppas. jag måste verkligen ha de jobbet. efter jag har varit där jag ska åka och kolla på lite kläder en kompis till mamma köpt in från Paris, hoppas de finns något fint. och efter det ska jag åka till Malin och mysa med tjejerna:)
åh en kul sak! Scarecrow Nation har blivit recenserade i GP idag. dom hittade dom på myspace och såhär står det:

(4 av 5 fyrar)
Jaha, då var de dags igen. Nypunk gång på gång i osignat-lådan. Amerikansk refrängpoppunk i parti och minut. Och jag ska ärligt säga att det inte är lätt att hålla isär alla dessa nya aspiranter i genren, dels då de är väldigt många, dels då genren inte erbjuder särskilt många sätt att variera sig på. Det som där emot är lätt att göra är att avgöra om huruvida Scarecrow nation från Henån har något att tillföra. Svaret är tveklöst ja. de har alla ingredienser som krävs: tajt,energirikt spel, en stark sångare med utmärkt amerikanskt uttal och låtar med skrålvänliga refränger som ligger närmare panic at the disco än sum 41, precis i min smak. Det de ännu inte har och som inte är alldeles lätt att skaffa sig är jänkarnas dyra produktioner, de som verkligen får ser att fräsa om gitarrerna och smälla om trummorna. Det vore onekligen kul att höra vad Scarecrow Nation skulle göra med sådana förutsättningar. Jag är övertygad om att de inte skulle göra bort sig.

Så kul tycker jag att det är! så gå in och lyssna nu! http://www.myspace.com/scarecrownationband

V

2 kommentarer:

  1. faaan vad kul!! gud, vilken grej! hälsa grattis, eller vad man nu säger.. haha :D

    /maggie

    SvaraRadera
  2. guuuuuud va kul:D

    SvaraRadera