söndag 3 maj 2009

Morgoninlägg


åh vilken skön morgon. upp och satte på tevatten och gick in i duschen. sen slog jag på radion i köket och satte mig och åt knäckemacka och flingor och te. Jag är ju en sån som aldrig har ätit frukost annars så jag ska allt försöka gå upp lite tidigare för att göra de nu framöver, eller ja de låter alltid så men när klockan ringer imorgon kommer jag känna hur skönt det är att sova en 40 min till.

hoppas att kajsa åker bussen från ellös idag för vi brukar ha så mycket att prata om när vi inte har träffast på hela helgen, och nu har de till och med varit långhelg. Sist blev de snack om att jag ska lackera om min bil, som ännu inte är min. vi tänkte att jag skulle ta med ett nagellack till kevin och säga "denna färgen vill jag ha" eftersom vi vet hur otroligt dumma han hade tyckt vi va och faktiskt skämmas över oss, tro de eller ej.

jag råkade även göra bort mig totalt denna bussresan, en tjej sätter sig framför mig och kajsa på bussen och jag frågar kajsa "tänker man typ, oh gud va fett hår hon har?" ( om mig själv då såklart). kajsa lyfter på huvudet och möter en förvånade blick av tjejen framför som vände sig om. jag förstår hur pinsam situationen blev och säger, "på mig alltså". ingen av oss kan hålla sig så vi sitter och skrattar. inte ett sånt där vanligt skratt utan ett sånt där som man verkligen hör att man försöker hålla tillbaka de. vilket gjorde de hela ännu värre. så kan de gå, därför måste de gå som längst 2 dagar emellan att vi träffas, annars uppstår sånthär.


Köss V

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar