onsdag 22 april 2009

Ramen Ribba

Jag är nog den sämsta på att plugga, jag gör alltid massa andra saker.
vad ska jag säga till helen när hon frågar varför jag är sen med arbetet? "jag kollade vilken möbel jag var?!" nej det funkar nog inte så bra
Och på tal om de, jag såg att Emelie hade gjort ett "vilken möbel är jag" test på facebook, och hon blev en matta, vilket jag tyckte va jätte kul, en rund röd matta (centrerad, rund och mjuk) låter ju lite vettigt att en matta är detta. Men så tänkte jag göra testet då, och jag blev en ram... ramen ribba, tydligen kåt,tacksam och glad. VAR har det med en ram att göra? jag har ingenaning, sen började emelie gå på person angrepp och sa att jag va otacksam och sur. inte okej! sen började maggie också gå på, att jag var en tråkig plastram.. bara för att dom två blev mattor. Jag tror att jag inte fick samma som dom för dom tog säkert fotboll som favorit sport, men jag hatar ju bollsport så jag tyckte lerbrottning verkade roligare..

Jag återgick till mitt arbetande, där jag ska skriva en historia om en tjej och blabla..så skulle jag komma på ett killnamn, denna karaktären ska framstå som snygg och trevlig och ett kanon kap helt enkelt. Jag är en sån som har så svårt för att komma på namn till sånna saker för jag tänker bara på andra folk jag vet som heter detta. så tänker jag såhär, "vilket är de första namnet som dyker upp?"......STEVE. och då menar jag inte med engelskt uttal som man lätt kan tro, utan på ren svenska. Var inte de de fulaste namet jag kunde komma på? han låter ju inte direkt som en hunk iaf,
Tjenna, jag heter Steve.. nepp de funkar inte för mig, men kalla mig kräsen..

chipp chipp V

3 kommentarer:

  1. Hahahaha, steve.. bra verran (Y) /////////////// Jennie om det inte funkar att skriva mitt jävla namn ...

    SvaraRadera
  2. hahaha visst är de så fuuult! jo de funkar allt att skriva, du har hittat rätt taktik nu;)

    SvaraRadera
  3. haha är man med i leken får man leken tåla!!! är du hemma nu?:( <3

    SvaraRadera