torsdag 23 april 2009

OBS! EFTERLYSNING!

Jag efterlyser en tjej på ca 1, 68 cm mörkt hår... Hon heter Veronica!!
Ringde nyss hennes mamma och tydligen så har virre virrepanna lyckats virra bort sig i Uddevalla utan bateri på mobilen så hennes pappa kan inte hitta henne.
Och kolckan närmnar sig halv 11.
Hur många lyckas med detta är frågan?
Men just nu hoppas jag bara att den lile kraken tar sig hem, men vet aldrig vad som döljer sig bakom krökarna i Uddevalla sent på kvällarna, och desutom så måste jag prata med henne.

Så Veronica om du läser detta, KOM HEM!! VI ÄLSKAR DIG!!!

/ Malin

1 kommentar:

  1. neej vad dåligt samvete jag får, hon var hos mig och jag följde henne inte ut!!:O tänk om någon rövat bort stackaren förlåter aldrig mig själv!!! jag går ut och kollar efter henne nu, hoppas hon är hemma!!

    SvaraRadera