onsdag 22 april 2009

Pudding

Idag höll jag och kajsa i idrotten, ganska oplanerade och så men de gick ju bra i vilket fall! VG+, MVG-, nått sånt där. men jag är nöjd.
Vi lyssnade på Carl-einar Heckner som snackade om klamydia och sånt i skolan idag, han är grymt rolig faktiskt. känns ju lite läskigt dock när han sitter och säger till två stycken i "publiken" att dom ska ha trekant och att han lovar att han ska va snäll emot dom och grejjer;) haha men jag gillart.
Vart på torp med Maggie idag, hon skulle hitta nått att ha på sig på lördag(Eds marknan). nu har jag äntligen fått köpt mina efterlängtade solglasögon, även ett par jeans som jag tänkte slita på lite sådär tjusigt..
Underbar lunch vi hade idag iaf, först va de fisk, så då blir man ju inte jätte sugen kanske, så tog jag massa sallad och sånt och en vegetarisk rätt som var jätte god, sen tog jag en till potion av den vegetariska, SEN kommer kajsa tillbaka med risgrynspudding!! så då skyndade sig emelie och hämtade en mega tallrik med risgrynspudding och jordgubbsyllt till oss två..synd för er som inte fick någon pudding..
Pudding måste väll va nått utav de fulaste orden som finns, efter läsa en GOD bok. eller en GOD frukost. bläää


Pooser, jag vet;)
Solglasögonen är från Bianco- 200:-
Jeansen är från Gina tricot- 500:-
/Veronica

3 kommentarer:

  1. Bra att du lägger upp bilder på det, snygging! det gillar jag :D

    SvaraRadera
  2. taack elin:D

    ja va bra! jag gillar att ni kommenterar(Y);)

    SvaraRadera