tisdag 28 april 2009

pepp!

Idag är jag peppad för allt jag måste göra! förutom att träna för de får jag ju inte nu, snyft.. men jag ska skriva klart min robinsonad och mitt faktaarbete om barnarbete, och dricka mängder med te och äta frukt. måste ju ifs springa in till valparna då och då för dom är så gosiga, även om dom inte öppnat ögonen än, men de kommer.

jag har blivit inspirerad av Kajsa som har slutat äta godis fram till rhodos, jätte bra. så nu är de stop med godis för mig, kanske kan äta de på lördagar ibland bara. så duktig jag är, japp!
Och Kajsa, nu måste vi börja med våra promenader från ellös till flatön igen eftersom det har blivit så bra väder. fast denna gången skiter vi i hundarna.

jag måste fixa min cykel innan sommaren! den är ju sönder, och vi som har så bra planer för dom. de började med att jag och Martina bestämde oss för att någon dag i sommar ta cyklarna till strömstad, vilket är jäääkligt långt från orust, så vi tänkte att från uddevalla blir bra, så berättade jag om våran lilla ide för några tjejer så nu är vi jag,Martina,Emelie,Kajsa,Amanda och Jennie och säkert några fler! som en smäck kommer de bli. go smärta i röven kommer man ha efteråt men de får man ta.

veronica

1 kommentar:

  1. jag med! om ni göre före jag drar då vil säga! :O you better! ;D
    maggiepaggie

    SvaraRadera