måndag 27 april 2009

Dagens outfit?

Emelie är sämst! jag har förklarat för henne hur många gånger som helst vilken av mina bröder som är vilken, men hon kommer aldrig ihåg de..lovar att hon kan alla maggies bröder och hon har 5!

Jag har massa småtankar på hjärnan idag!

1.varför är de så otroligt viktigt att man ska planera så mycket? jag har planerat massa saker som får en på bra humör, men ingenting blir ju som man tänkt sig så de är ju bara onödigt.

2.hur ska jag göra med min träning? jobbigt jobbigt.. men skit samma

3. är väldigt glad för vissa personer som de går väldigt bra för vid tillfället, för lite olika saker!! jag antar att dom själva kan tänka på vilka dom är..

Även om emelie är lite trög är hon väldigt bra att ha! jag är ju en sån som alltid sitter uppe på nätterna, nu har emelie börjat göra mig sällskap, hur bra som helst.
kan inte tycka att jag hade de så dåligt själv heller ifs, skickade mina funeringar i mms eller sms till mina tjejer, funderade även ett tag på att skaffa en natt blogg "uppesittarnätter med veronica". skulle det kunna va något tro? njaa, men lite annorluna än alla "dagens outfit bloggar". jag och malin pratade om de för ett tag sen, hur ska vi kunna blogga om kläder och sånt.
Mjukisbyxor från hm, strumpor från göksäter, hoodtröja från min bror..nej, vi går nog hålla oss till mat malin, de är de vi kan bäst(Y)
Veronica/virus/wronken/vvp osv (kärt barn har många namn)

2 kommentarer:

  1. trög? du glömde visst berätta om revbensspjällen verran!! där kan vi snacka trög
    och jag looovar er alla malin och veronicas trogna läsare där ute att ni skulle inte heller lära er vem som är vem, är så sjukt lika. men david är äldst!(?)

    SvaraRadera
  2. haha åh neeeej emelie!! ROBIN är älst!! haha vet du va, jag har faktiskt en samling med korkade saker jag ska slänga upp där. den är medräknad.. men den va bra;)<3

    SvaraRadera