tisdag 28 april 2009

Nattuggla


Det vad detdär med uppesittarnätter med Veronica ja. nu sitter jag här igen och klockan är över 1. alla bra program har slutat gå. min favorit är Navy CIS, det är så grymt bra. men nu är de nått annat dåligt så jag sitter och kollar på Disney chanel iställetfast vid denna tiden å dygnet är det för små små barn. Jag hörde precis på reklamen "räkna till tio med musse", då kännde jag att jag va lite för gammal för detta. måste säga att tecknat var mycket bättre förr i tiden. med några undantag såklart, som shrek, ice age och sånna filmer. det är ju alltid en låt i början av alla teknade filmer, de ska väll inte va så svårt att göra en någolunda bra låt som ska spelas i början av varje avsnitt tycker man. men nehe då. jag har ju då som sagt suttit uppe många nätter och tittat på tecknat, lite barnslig får man vara. och har kommit fram till att den sämsta låten någonsin går såhär " Ameeerican dragoooooon, American dragooon, American dragoooon, han är ingen krakeeee, för killen är ju en drakeeee" a i stort sett hela låten. inte nog med det, snubben som sjunger har ju ingen sång röst för fem öre. man skämms ju nästan för honom. ojoj, ni skulle sett vilken inlevelse jag hade när jag småsjöng låten medans jag skrev den, american idol nästa? eller American dragoooooon.. hmh fintfint.. Här har ni länken om ni vill lyssna på den väldigt bra låten http://www.youtube.com/watch?v=V6kAKjLbTjg. och tänk på att den är ännu sämre på svenka. fy!!

jätte jobbigt nu när jag är sådär halvsjuk, för jag är såpass frisk att jag vill träna men tillräckligt sjuk för att inte få de, känns inte bra. men imorgon blir det i alla fall skola, om jag orkar upp om fyra timmar:( fyttirackarn..
nu ska jag försöka sova och stänga av musses klubbhus som precis börjar.

Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar