fredag 24 april 2009

De fann mig!

hahaha måste säga att jag tycker de va lite kul att malin blev så orolig för mig, blir ju nästan rörd.
I själva verket var det såhär att jag hade glömt mobilen hemma och skulle träna på motionshuset efter skolan, skulle då hinna med 9 bussen hem. Men när jag kommer till bussen märker jag att min plånbok är borta.
Någon idiotbrud på motionshuset som har varit och rotat i min väska och tagit den!! så jag får gå tillbaka till gymmet, gråten i helsen verkligen eftersom de va så mkt saker där i jag måste ha. kommer dit och tänkte kolla med emelie och maggie som var kvar och solade om dom hade plånboken. så kommer städerskan och säger att hon har hittat en plånbok bakom toaletten. självklart va mitt fritidskort borta.. asså jag blir så j*vla arg på idioter som inte har råd att köpa sina egna saker utan måste tatta saker av andra! åhhh

Nu har de kommit valpisar här hemma! gosiii. tre stycken blev det
eftersom våra andra hundar heter namn efter märken (Calvin och Dior) så valparna får heta:
Molly (odd molly)
Kenzo
Valentino

1 kommentar:

  1. ser faktiskt helt okej ut, till min stora förvåning. hade mer väntat mig en liten fluffig hund med en krullig svans.. men jag hade ack så fel min vän :D måste bara tillägga att dior ser aslöjlig ut på bilden med puppisarna..men det är väl klart, hon är ju stolt över sina små råttor :D kommer snart och hälsar påååå :D puss

    SvaraRadera