måndag 20 april 2009

Grattis Ida!<3

Vad är det för en dag? är det en vanligt dag? ja det är faktiskt en vanlig dag, fast det är Idas födelsedag hurra hurra hurra:D
Idag fyller Ida 19 år, och nej vännen jag har inte glömt av det men min mobil är inte sms kunnig för tillfället.
men jag höll på att glömma, om man får säga så när de gäller någon födelsedagar, jag får skylla på att jag inte kände henne sist hon fyllde år. men som tur va nämnde hon att hon skulle ha kalas hemma förra helgen, och jag och malin kläcker ur oss " vem är de som fyller år". japp pinsamt men så kan de gå ibland. hon vet att vi gillar henne ändå.

nu sitter jag i grafen och gör en logotype till en isglass, kanon kul.. nja sådär va.
igår tränade jag easy line med emelie, vanligtvis brukar vi köra 3 varv, vilket är väldigt jobbig, men igår gjorde vi 4 varv, guuud va duktiga vi va. sen åkte jag hem och kom på varför man förknippar mig med mat, jag slängde i mig en banan, en portion med kyckling och ris och currysås, 2 stora portioner med flingor och mjölk( och då menar jag sådär så att man måste gå jätte sakta för att inte mjölken ska rinna över kanten) och till sist en macka.. allt detta på loppet inom en timma.. så kan de gå, gott var det i alla fall.

2 kommentarer:

  1. Tack vännen <3
    Inte alltid lätt att komma ihåg, haha!

    SvaraRadera
  2. Kolla in vår blogg vettja ;) Saraliina.blogg.se

    SvaraRadera