söndag 19 april 2009

Äta bör man annars dör man!

Idag har jag haft nojja! om man kan säga så, a jag gör de iaf.
jag vill bara att de ska hända någon, mina dagar ser alltid likadana ut, går upp åker till skolan, skrattar åt emelie när hon säger fula saker, åker och tränar och kommer hem och äter och sitter vid datorn.
så idag har jag suttit och letat lägenheter i göteborg för jag blev skit peppad när malin sa att hon var uppskriven på en. funderar starkt på att hota mig till en plats som inneboende.
tidigare har jag varit skit osäker på vad jag vill göra efter studenten men nu har jag blivit sugen på göteborg.vet inte vad jag ska göra där än men de blir väll till att söka jobb in någon affär bara, eller plugga vidare till någon, aa vadå tänker man väll när jag går media men de vet väll inte jag heller, jag vill bara hålla mig öppen för allternativ. skulle faktiskt kunna tänkta mig att hyra in mig i mitt rum hos peggy med. men jag ser lixom fram emot att inreda mitt eget och allt sånt där som hör till..städa och sån tråkig skit.

Någonting jag har tänkt på de senaste är att alla har ju någonting dom är lite kända för sådär eller vad man säger, a typ som att ida är hon som sjunger så jävla bra och så vidare. jag och malin är dom som äter så jävla mycket, nog att vi har sagt de många gånger innan och att vi har skrattat åt oss själva eftersom att vi förknippar allt med mat, men de senaste har verkligen hur många som helt drivit om hur mycket vi äter.
tex. vi satt hemma hos malin i fredags och skröt om hur gryma vi var som vann över killarna i kubb, så föreslår någon matätartävling, och ida kommer med " haha aa men tror ni att ni har någon chans då eller? jag har BÅDE malin och veronica i mitt lag, ni har ingen chans."
men de gillar vi eller hur malin;) äta bör man annars dör man. fina ord måste jag säga.

Efter att ha kollar på marilyn manson hos filip och fredrik återvände jag till mitt tragiska liv framför datorn och ser att jag har fått mail på facebook, kul tänker jag. vem är detta..

sådär börjar mailet:
George Gordon Byron Han föddes den 22 januari 1788 i London.Hans pappa dog när Byron bara var 3 år gammal.Hans mamma fick det tufft efter pappans död både på grund av att pappan dött och eftersom Byron föddes med klumpfot.

mitt svar:
förhelvete malin fixa din mail!

hon har tagit till vana att skicka sina skolarbeten till mig, varför skickar hon inte till sin egen skolmail eller sparar i utkorgen? aa inte vet jag..men jag älskar henne ändå.









/ Veronica

1 kommentar:

  1. Made my day Verran, "Hon som sjunger så bra"
    Kan ju tillägga varsin extra kännedom om er:
    Malin - hon med tightast röv i historien!
    Veronica - ni vet hon som är så lik Kate Beckinsale!
    /Puss Ida

    SvaraRadera