söndag 26 april 2009

Glömde totalt bort!

jag har ju blivit utmanad av Elin. eller så va de malin som blev utmanad men då får hon med göra en;)

Svara på frågorna, de som jag utmanar ska göra samma sak i deras blogg. -Namn står nere i hörnet.
1. Vad är mitt hela namn?
2. När fyller jag år?
3. Vart bor jag?
4. Är jag kär?
5. Har du sett mig gråta?
6. Hur är jag som person?
7. Vad/vem hatar jag mest?
8. Nämn tre saker du vill göra med mig.
9. Betyder jag något för dig?
10. Du och jag är...?
11. Skulle du gråta om jag dog?
12. Har vi träffats?
13. Vad älskar jag?
14. Kan du mitt mobilnummer utantill?
15. Hur mycket känner du mig?

ni ska alltså svara på detta, så gör de annars blir de pinsamt för mig, iförsig vet jag många som skulle gilla om jag gjorde bort mig.. men svara bara!

Utmanade:
Kajsaarvidsson.blogg.se
Carolineohlsson.blogg.se

1 kommentar:

  1. 1. Vad är mitt hela namn?
    Maria Veronica Gunnarsson
    2. När fyller jag år?
    23 november
    3. Vart bor jag?
    flatöön for reeal
    4. Är jag kär?
    nej:)
    5. Har du sett mig gråta?
    vem gråter inte till the notebook?
    6. Hur är jag som person?
    helt underbar är du. Du är en som man hade velat ha med sig på en resa runt jorden, haha! :)
    7. Vad/vem hatar jag mest?
    Du hatar nog ingen skulle jag tro, men du ogillar saker/ personer precis som alla andra=) Men skitsnack och falska personer skulle stå högt upp på din" dont like lista", om du hade haft någon:P
    8. Nämn tre saker du vill göra med mig.
    Resa, leka , mysa
    9. Betyder jag något för dig?
    ja, grymt mycket
    10. Du och jag är...?
    close friends
    11. Skulle du gråta om jag dog?
    jobbig tanke, men ja de skulle jag:(
    12. Har vi träffats?
    Helt klart, flera gånger tom =)
    13. Vad älskar jag?
    alla dina vänninor, familjen, uddevallare, godis,mat, sommar osv.. =)
    14. Kan du mitt mobilnummer utantill?
    nej, men de kommer:P
    15. Hur mycket känner du mig?
    så här mycket ( sträcker ut armarna åt varsitt håll)

    SvaraRadera