måndag 27 april 2009

Överkänslig..

Finns det något tråkigare än att bara ligga hemma och glo på tvn? ja, förmodligen väldigt många saker men de är bra tråkigt just idag asså. har ju som sagt gått och blivit sjuk efter lördagens äventyr så nu får jag ta stryk för det.
ligger i sängen med en stor tröja på med med luvan över huvudet och ser störd ut. jag har tappat bort min kontroll till tvn, hur lyckas man? och eftersom att jag är för lat för att gå fram och byta kanal får jag ligga och kolla på tyra banks show med alldeles för låg volym.

Jag blev så besviken förut! jag skulle sätta mig och kolla youtube klipp, massa roliga parodier av astrid lindgren filmer. så jäkla roliga är dom. men nu va alla borta! iaf alla som jag tyckte va bra. stor besvikelse faktiskt.så istället kollade jag på riktiga filmen alla vi barn i bullerbyn och en minut in i filmen ska dom ta ett gruppkort och precis när dom tar kortet och man får se hur de blev, sådär svartvitt och fint, så säger lisa "kortet tog vi på farfars 80årsdag" inget speciellt med de men för en överkänslig mes som mig är detta jätte rörande. så jag tvingas stänga av för jag kan inte med att böja gråta till en sån sak! pinsamt.. jag börjar alltid gråta till jätte kontiga saker, sällan saker man skall börja gråta. tex. jag började gråta när jag kollade på en film på min bror när han va liten och spelar i en tomtepjäs. när folk får mycket applåder är jag med känslig för. så kan de va.

NU har scarecrow nation (min och malins bröders band) lagt ut sina låtar på sin myspace sida! jag tycker dom är skit bra faktiskt.. mina favoriter är The game och Addiction. så check it out nu då http://www.myspace.com/scarecrownationband.

MALIN! du skriver för lite. skriv mer, föresten vill jag mysa någondag.. ring mig.

Virus

3 kommentarer:

  1. neeej fortsätt inte att kalla dig sj för virus... äri iiiinte en snygg tjej som kallas det i tanum! haha kanske taskigt men då påminnerdu mig om henne hela tiden(:

    SvaraRadera
  2. måste bara säga att dina läppar är grymt fina!

    SvaraRadera
  3. men skojjar du påminner jag om henne hela tiden:( fyy på dig! nemen tack tack vännen de va snällt:D

    SvaraRadera