onsdag 29 april 2009

Storätarn!


Denna bloggen borde heta VeronicamedliteinslagavMalin.blogspot.com för hon skriver ju ingenting, tycker hon borde ha tid med de nu när Robin är i lumpen men icke. föresten ska vi byta till blogg.se, nog att det är svårt att göra en snygg layout men blogspot är ju inte bra för fem öre. men vi får väll se när de blir av.

nu tänkte jag börja träna. jag har inte ont i halsen men jag hostar bara lite och då ska de inte va någon fara, kanon. så nu ska jag gå på mitt käcka gåband en stund hade jag tänkt. förövrigt har jag kommit på vad min favoriträtt är! jag har alltid tänkt att eftersom jag äter allt och älskar mat så har jag ingen. men smörgåstårta är nog det goaste jag vet. smällde i mig en precis faktiskt. underbart.

Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar