måndag 11 maj 2009

Mesbrudar

Gud vilken mysig kväll vi hade igår. som jag sagt innan har jag blivit besatt av Twilight. Så igår gick jag och Emelie med Maggie hem efter skolan och lagade mat ( som bestod av nudlar och ägg)låter skit tråkigt men jag älskar både ägg och nudlar så de va kanon. sen kollade vi på twilight...igen.

jag och maggie konstaterade att vi ser oss själva som lite pojkflickiga men igår va vi så mesiga som man kan bli. för er som inte sett twilight. det är en scen i filmen när Edward (min drömkille som är vampyr=tragiskt)går ur bilen med en skit snygg jacka och ett par Ray Ban solglasögon. och han går och håller sig för att le och han är sjukt fin. både emelie,maggie och jag börjar "skrika/gråta" hur mycket som helst och de slutar med att alla sitter och kramar varandra för att han är så fin.. herregud om någon hade sett oss.
ja, det är sånna tillfällen man tycker det är ännu jobbigare att man har en röst som Pikachu i pokemon.

vi har även kommit på att forks (staden dom bor i) är den regnigaste i USA, uddevalla är ju regnigaste staden i Sverige, det finns kanske lite hopp;)

jag och emelie köpte bröd till maggie förut för stackarn har shoppat upp sina pengar, så skänk en liten tanke till henne, möjligen ett smörpaket för det skulle med behövas.

idag ska jag sova hos Malin och jag har snott med mig maggies usb med Twilight på så vi ska se den, varesig Malin vill eller inte!

Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar