söndag 10 maj 2009

jag är fast

Igår var vi hemma hos mikaela och firade att hon hade fyllt år:) hade jätte trevligt med massa mat och väldigt mycket prat.
när alla hade åkt hem så gick jag,kajsa,mikaela och linn och la oss och kollade på twilight.
ett litet tips! se den inte! inte förens tvåan har kommit. eller möjligen att du har filmen hemma och kan se den flera gånger. annars kommer de bli som med mig just nu, sitter och kollar på youtube. hela filmen finns där men i kass kvalite och 12 olika delar. men de funkar för tillfället. måste se den igen, och igen! det är lätt den bästa filmen jag har sett på länge.
Det har tagit en halvtimma för mig att bara skriva detta så jag är ganska inne i filmen.
jag vet egentligen inte vad det är med den som är så bra. men just att han är så cool och håller sig för sig själv och blir tillsammans med henne och visar de så öppet, och man ser på honom att han typ håller sig för att le när dom går tillsammans på skolgården. och att ha en begär hela tiden som man inte kan göra nått åt. helt sinnes så bra den är.
ojojoj va bra jag har de nu, kom på att jag har en ben & jerrys i frysen så nu sitter jag i sängen med twilight och baked alaska. lyckliga jag

Veronica

3 kommentarer:

  1. Det stod att tvåan kommer ut 20 november i år! :D Lite långt dock :/
    /Mikaela

    SvaraRadera
  2. ojojoj:O men jag vet inte om jag vågar se den. vet att jag kommer bli så besviken för det kommer bli massa onödiga special effekter och så kommer de väll skita sig emellan dom två ändå:/

    SvaraRadera
  3. haha! jag visste att du oxå skulle bli fast i den, du som mobbat mig o magda för att vi suttit på youtube;)

    SvaraRadera