söndag 17 maj 2009

Dansbattle!

Vart tog de fina vädret vägen? inte kvar på fina flatön iallafall.
igår var vi hemma hos martina och kollade på melodifestivalen, efter att ha ätit ihjäl oss på choklad och chips och salta pinnar fick steg adrenalinet till max. det började lite försiktigt med att jag och malin stod och dansade till dom sista bidragen som var kvar, mycket fint måste jag säga. det är sånna dagar man verkligen hoppas att ingen annan skulle se oss.

Det slutade med att vi hade dans battle, jag och kajsa emot martina och natalie. Jag och kajsa gick dock in för det lite mer än dom andra, när dom gick iväg trodde jag och kajsa att dom övade på en dans, så vi ställde oss och övade själva. sen när dom kom tillbaka hade dom helt släppt våran lilla fight, så de blev ju lite pinsamt måste jag säga.

Min mamma frågade mig förut om haf kunde hjälpa henne att skaffa facebook, det tyckte jag va lite gulligt;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar