onsdag 15 april 2009

Don´t speak liar

Igår va jag på torp med emelie en sväng, vilket verkligen inte var bra eftersom att jag är helt pank så jag inte kan köpa nått. men jag gick runt och provade kläder för att känna på känslan, där kan man snacka om tragiskt. efter de åkte jag till gymmet för att träna, hade mycket aggrisioner som behövde komma ut! synd att det inte var boxersice igår för de hade jag behövt.

kom hem, käka thaimat, ringde malin eftersom jag vet hut mycket hon uppskattar när jag ringer henne, så jag ringer för att berätta om mina aggrisioner, sitter alltså och näst intill skäller ut malin, antingen levde hon sig in i de jag berättade så mycket att hon inte kunde säga så nått eller så var hon så chockad för att de va så synd om mig, eller så va de för att hon var med robin och kollade på film, för de ända jag fick till svar var "mmm..aa jag förstår". de är tur att jag kan prata med dig älskling;)


idag känner jag mig duktig, har varit nere i simhallen och simmat en stund innan vi gick upp till skolan och sen ska jag med emelie till motionshuset och träna. äntligen är jag klar med min reklambild, carro och kajsa är så snygga, carro är reklam för ögonskugga och kajsa för läppglans om man nu inte ser de, vilket jag inte skulle fatta. jag är hel nöjd;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar