måndag 18 maj 2009

Nybakad bröd på gymmet =/


Bra dag för mig!
började med att jag gick upp och duschade och gjorde iordning mig inför skolan. men så kom jag på att jag har så mycket att göra som jag ligger efter med så jag och mamma kom fram till att jag skulle stanna hemma och göra klart. så jag har legat ute i solen en stund och skrivit klart min robinsonad, good for me! och så har jag jobbar med samhällen med.

senare åkte jag till gymmet och jag är skit peppad på att träna. men närjag håller på känner jag hur de luktar nybakat bröd! Varför luktar de så? jag blev jätte irriterad, brukar de inte lukta svett på ett gym. det låter ju faktiskt inte så trevligt de heller men om jag hellre vill att de luktar svett än gott bröd kan ni ju tänka er hur frustrerad jag var!!
japp japp dagens ilands problem

Jag har kommit på ett nytt jobbigt ord, Krubb. nu ska jag hem och käka lite krubb..usch och fyy.

Imorgon är de Malins dansuppvisning, den är även på onsdag så kom och kolla!!

Nu ska jag äta bröd och få bort suget. fick tillbaka de när jag va tvungen att skriva om det..typiskt

Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar