fredag 22 maj 2009

Bal fobi

Tidig morgon och jag ligger och försöker teleportera tankar till min mamma i köket så hon ska komma med frukost till mig. Men hon verkar ignorera dom totalt.

snart ska jag upp och göra mig iordning för att åka till strömstad. Meningen är att vi ska vara hos viktor vid åtta kanske och ändå måste vi åka två hemmifrån oss.Men sånt får man ta när man bor som man bor.

igår var vi hemma hos natalie några stycken och bara va, då fick jag min (6 mån sena) födelsedagspresent av amanda och natalie. så söta dom är. lägger upp bild på vad jag fick snart.

Jag kom och tänka på att jag alltid har otur(för det mesta med carro)Jag har varit på bal två gånger på gustavsberg. Båda gångerna har jag bara velat gå under jorden. Och nej det är inte för att alla är så fina och att man själv går runt som ett vrak. nej nej.
Bal 2008: jag,natalie, malin och makkan gjorde entre med en vattenskoter för att kolla på våra kompisar.(lite pinsamt bara de) väl uppe bland folksamlingen knackar en tjej på min axel och säger"ursäkta men kan du gå av min klänning".. där står dom säkert 7 tjejer och ska ta en gruppbild. i hörnet står jag(på hennes klännig). vi åkte hem väldigt fort efter det.
Bal 2009: Allt är frid och fröjd, alla är hur glada som helst och alla är hur fina som helst. jag går runt och ler och fotar makkan och ida. tills en kommer fram och pekar på mig (i sin fina kostym och slips) samtidigt som den säger "du ska dööö" och går därifrån. visst var det inte jag som gjorde nått denna gången men man undrar ju lite varför just jag som vanligt..
Är det konstigt att jag är orolig för hur det ska gå på våran bal?

på tal om bal så kommer nu lite bilder från den dagen jag fick reda på att jag skulle dö.


NU blir de frukost, mamma kommer ju aldrig!

Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar